Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2007 16:22 - Скромността краси избирателя, а алкохолът го грози
Автор: c2h5oh Категория: Регионални   
Прочетен: 6393 Коментари: 11 Гласове:
1

Последна промяна: 20.05.2007 17:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Реших да обядвам в едно квартално заведение. Преодолях дъжда и се настаних на масата. Поръчах си ракия и салата. Отказаха ми, защото било изборен ден. На съседната маса селяндурска компания с много малки и вресливи деца празнуваше нещо селяндурско. На тях им сервираха ракия – в закона пишело, че за празненства можело. Казах им, че днес имам рожден ден, но не ми повярваха, а и аз не си извадих личната карта, защото нямам (рожден ден, а не лична карта). Теглих им една майна и станах.

 

Реших да се отбия при Владо – един комшия. Оказа се, че той има коняк. Мразя да пия коняк със салата от краставици, но пих. Добре че имаше и по една-две бири, че да прокарваме с нещо. Гледахме телевизия и аз си тръгнах.

 

На улицата срещнах Борето и той каза, че в кафенето на Юри сервирали ром в чаши за капучино и тръгнахме натам. По пътя Борето се сети, че в колата има една бутилка водка. Минахме да я вземем. Тя не беше съвсем пълна и затова, докато стигнем до кафенето на Юри, бяхме я изпили. То и захладня малко от дъжда, та трябваше да се сгреем.

 

Оказа се, че Юри е свършил рома. Но пък извади някаква домашна ракия и ни сипа от нея. Замезвахме с фъстъци, което си беше грозно, но човек трябва да е мъж! Мамо, бъди мъж! Като свърши ракията, понеже имаше още фъстъци, пихме бяло вино. После си тръгнахме. Стефчо каза, че не може повече и се прибира, а аз се чудя не тръгнах ли с Борето и къде е Борето, и откъде се взе Стефчо, макар че той носи на пиене и не знам къде е тръгнал да се прибира, като след малко ще се играят карти!

 

Сигурно съм бил задрямал, защото се събудих съвсем мокър. Не спря да вали! Някой бибиткаше. Ще ми сцепи главата, ей! Спри, бе! После видях, че е Светката с колата. Той бибиткал. Качих се. Светката имаше плоско шише уиски и ми даде да се съживя. Съживих се. Сега отивам да гласувам. Ще гласувам за Волен Сидеров, защото съм циганин! Стани-и-и-и, стани, юнак балкански-и-и-и-и.....

 

Наздраве!




Гласувай:
1



1. comfy - :))
20.05.2007 16:43
Добре дошъл и наздраве! ;)
цитирай
2. ady - :)))
20.05.2007 18:06
:)))Наздраве
цитирай
3. weasell - ихаааааааа
20.05.2007 18:37
къде го побра това всичкото:))))))))))))наздраве-да сем живи и здрави:))))))))
цитирай
4. pilcho - БРАВО !!!!!
20.05.2007 19:46
Наздраве!
цитирай
5. betoveni - При толкова пиене
20.05.2007 23:34
как успя да го напишеш това дългото нещо.
цитирай
6. mypocket - Айде да живеят циганите! То се е в...
21.05.2007 00:05
Айде да живеят циганите! То се е видяло, че живеем в циганска държава!
Наздраве!
цитирай
7. trevistozelena - хехех
21.05.2007 01:10
наздраве и от мен. готин тип си:) ще ти наглеждам блога
цитирай
8. bla - Наздраве, но как оживя от този ко...
21.05.2007 10:31
Наздраве,но как оживя от този коктейл?
цитирай
9. semomastikata - Наздраве
28.05.2007 13:40
Наздраве
цитирай
10. zari - Да, приблизително това е електоратът на Волен С.,
02.06.2007 19:35
който нищо чудно с този опиянчен народ да си го поискат за премиер. Ш,у пък, нее...., ще провлачат някои.
цитирай
11. анонимен - klasik !!! :)
09.12.2010 11:26
klasik !!! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: c2h5oh
Категория: Политика
Прочетен: 623211
Постинги: 44
Коментари: 353
Гласове: 1602